Атентати гранде

По време на концерт на Ариана Гранде бе извършен поредния атентат от поредния джихадист и за пореден път без очакване за последващ катарзис

8558

На 22.5.2017 г. в гр. Манчестър бе извършен самоубийствен атентат от някакъв си Салман Абеди, 22 год., британец от либийски произход. За него съседи и приятели, както обикновено, останали крайно изненадани от действията му – казват, че бил тих, възпитан младеж, изучавал бизнес в Университета Салфорд. Ех, от време на време ходил в някакви джамии и някакви ислямски центрове в Манчестър, но нейсе, по принцип бил чудесно момче, а извършеният атентат е направо необясним за толкова готин британец от либийски произход.
Равносметката ще бъде направена от водещите медии, които ще ни изяснят броя на атентатите и жертвите, методите, местоположенията и т.н. Ще си припомним, че тези готини граждани на не знам коя евространа с „еди-какъв си“ произход, всичките обаче с някакъв ислямски корен, безмилостно са използвали автоматично оръжие срещу журналисти и карикатуристи, срещу посетители на концертни зали и заведения, преминавали са с камиони през тълпи от хора, които празнували на крайбрежен булевард или се разхождали на Уестминстърския мост. Даже имаше едни, които не успяха да се самовзривят на един стадион в Париж, но сега вече в Манчестър и този жалон е преминат.

Ислямът означава „мир“

Прогнозата за времето1 е: очаква се появата на всякакви арабисти, ислямисти, мохамедани и др.т., които през тази и следващата седмица да ни облъчват с истини от последна инстанция за това как ислямът и мирът са едно и също нещо. Ще разкажат за един техен съсед Хасан, който единствен помогнал, когато някой си претърпял някаква злополука. Хасан, баща на 10 деца и глава на интелигентно семейство, с висше образование, едното дете даже завършило Сорбоната, а друго — Оксфорд, останалите са прилежни ученици-гордост за гимназията си, бил толкова примерен гражданин, колкото нито един европеец не може да се похвали. Можем ли да сложим Хасан в един кюп с тези безсърдечни терористи? Разбира се, че не! Повечето ислямисти са миролюбиви, а една микроскопична част от тях извършва атентати, ние да не би да нямаме десни екстремисти? Нямаме ли си неонацисти, скинхедс и рокери? Те не вършат ли бели? Ще завършват тирадите с поуката „всяко стадо си има мърша“ и за да покажем колко по-интелигентни и напред в развитието си сме — ще ги поканим да ни погостуват като бежанци, имигранти и дори ще им дадем убежище.
Етимологията на Адолф ни води към старогорнонемски език, означава „благороден вълк“. Един такъв милостив човек през последното десетилетие от първата половина на XX в. благородно е избивал милиони, специално им е изграждал концентрационни лагери, за да може съвсем възпитано да ги унищожава и без дълго да чакат на опашка. „Благородният вълк“ извършил и много други похвални действия, повод за гордост и останал в историята със своето благородство. Такава неразривна връзка има между названията и съдържанието, че няма как всеки Адолф да не е благородник, а всеки ислямист — страстен миролюбец.

Краят на една цивилизация

Западната цивилизация, към която ние се причисляваме2, е към своя край. Тази цивилизация променяла се през няколко хилядолетия, но същевременно и устоявала на промени, с фокус върху християнските3 ценности, тази цивилизация, чийто исторически център е Европа4, е на път да си отиде завинаги. Общо взето повечето от характеристиките на отделните цивилизации в модерната ера са се изравнили. Това например са (с известни уговорки): градоустройството / инфраструктурата, икономическата система, социалната стратификация, средствата за препитание, респ. съществуване. Най-големи различия има в културно-историческите особености на отделните цивилизации, отчасти в грамотността, образованието и познанието, и политическите системи5. Най-важният елемент на всяка цивилизация са хората, защото тогава и културно-историческите ценности имат своя смисъл. Мислите ли, че Мона Лиза има някакво значение за някакъв ислямист? Не, той не може да я цени, както и много други неразбираеми за него фетиши6 на Западната цивилизация. Европа позволява на нашествениците да страхуват7, ограбват, изнасилват, разстрелват, взривяват коренното й население — носител на онези ценности, за които вече стана дума. Ислямистите могат да извършват подобни действия когато и както си пожелаят. Противодействието срещу тях е смехотворно — ограничават се до някакви заклеймявания и заклинания. Франция малко се изсили с някакво извънредно положение, през което ислямистите необезпокоявано продължаваха своята свещена война. Когато цяла една цивилизация е подложена на насилствено унищожение, а единствената й реакция е да обърне толерантно другата буза, то  дните й са преброени. Единственият извод е: нашата цивилизация умира, въпросът е само кога.

Ислям срещу християнство

Парадоксален факт, но истина, противопоставянето се дължи и на приликите между 2-те религии. Те са монотеистични, не позволяват възприемането на чужди богове, за разлика от политеистичните религии. Отношенията обикновено се развиват на базата на противопоставянето, ние-групата срещу те-групата. И в двете религии е заложено мисионерството, т.е. има стремеж към „покръстване“ на невярващите / неверниците. И двете религии имат претенции за универсалност, т.е. монопол върху истината за сътворението и развитието на света. Съвсем закономерно вече, различията пораждат също много проблеми. Разделението между светското и духовното е крайъгълен камък в християнството8, докато при исляма духовното задължително стои над светското, законите на шариата са над човешките закони, уреждат всички взаимоотношения сред хората и обществото, следователно на тях следва да се подчиняват вярващи и невярващи в една държава. Друго съществено различие е забраната на християните да творят злини спрямо ближния, докато при „колегите“ това даже е задължително, особено ако е неверник.
Кръстоносните походи и джихадът са всъщност 2-те страни на една и съща монета, но походите ги няма от векове, за разлика от джихада, които разцъфтява. Хронологически се намираме в едно и също време, но исторически ислямът е хилядолетие назад. Изоставането им в развитието не може да бъде преодоляно със свръхтолерантност и позволяване (ненаказване) на безчинствата.
През последното хилядолетие християните претърпяха еволюция и позволяват на нехристияните да живеят както си пожелаят, по каквито си закони желаят и да изповядват каквато религия си пожелаят, а сега вече им е позволено дори безнаказано да избиват християни. Докато ислямът остана с черно-белите разбирания за света и все още смята да подчини неислямистите на своите собствени безумни правила.
Бурното икономическо развитие в Западната цивилизация, от една страна, и повишената раждаемост в ислямските държави, от друга, създават армии от гладни и озверели младежи, които се стремят да изравнят нещата и да въздадат справедливост, съгласно собствените си кръвожадни обичаи, напускайки родината си и заживявайки на Запад.

Бежанци, гастарбайтери, емигранти

През годините искахме някой да се грижи за конете ни, за чистотата в градините и къщите ни, за производството на захар, както и за други не особено престижни дейности. Постепенно доведохме много чужденци, едни от бивши колонии, други като гост-работници, трети като роби, за да свършат онази работа, която не ни беше по вкуса. Наистина известно време вършеха работа, но с времето наглостта им растеше и те пожелаха да се нанесат в господарската къща. Нанесоха се, без да получат изрично разрешение, извикаха роднини и приятели оттам, откъдето произхождаха, които заеха техните места. По-късно пожелаха да получат „финансиране“ от касата на имението, за да могат и те да ходят през уикенда на конни състезания или да залагат на хрътки. След това поискаха да си легнат с милейди. И си легнаха. Тя им омръзна и пожелаха младата милейди. Чак тогава някаква малобройна те-група християни си позволи вяло да се противопостави на този процес, издавайки не особено убедителен писък: „това е дъщеря ми, за Бога, не я докосвай!“ Но отдавна вече се бяха появили предатели в те-групата, които се отличаваха с гранде хитрост. Насъздадоха някакви Хелзински комитети, с несменяеми главатари, мандатите на които щяха да изтекат след тези на шеф на синдикат и се оказаха дори по-дълги от тези на комунистически велможа. Точно тези прогнили структури9 се обявиха за либерални движения и заскандираха: „Хасан има право на любов! Не забранявайте любовта!“

Самоубийствената политика на Западната цивилизация, свързана с толерирането на бедните, глупавите и неспособните ще доведе до печален краен резултат. Засега САЩ с Тръмп изглежда се спасиха, макар и временно, но Европа не си е извадила поука. Практиката сочи, че покровителственото отношение към всеки безимотен, тъповат или некадърен води до превръщането му в мързелив, нахален, алчен и жесток индивид.

Бележки

  1. Имам предвид „медийното време“.
  2. Доколкото сме християни.
  3. Независимо дали са католически, протестантски или православни.
  4. Западната цивилизация включва: Западна Европа, Северна Америка, Океания. Православните страни по принцип са в отделна група, но в текста са причислени към Западната цивилизация. {б. ред.}
  5. Не е предмет на настоящия текст да разглежда различията в стратите, образоваността и образованието, нито в политическите системи.
  6. Стилистична употреба. {б. ред.}
  7. Както отлично се изрази учителят Пеефски.
  8. Това не е било валидно през цялата история на неговото развитие, а важи за последните няколко столетия.
  9. Всяка обществена организация с несменяемо ръководство се изражда и в крайна сметка целта й е да обслужва самото него, а обществените цели отстъпват на заден план.

Коментар

Please enter your comment!
Please enter your name here