През м. септември 2017 г. беше излъчена рекламата на Теленор на фона на Дунавското хоро на Дико Илиев. Там копирайтерите не са направили разлика между двата непреходни глагола от несвършен вид ‚подсвиркам‘ и ‚подсвирквам‘.
За кой ли път вече наблюдаваме една „ретро“ вълна, изпълнена с носталгия по „светлото“ минало на реалния социализъм, която не е нищо друго освен мъка по отминаталата младост на артдиректорите и копирайтърите в рекламните агенции. По същество такъв тип реклами са пошли и могат да бъдат обединени от етикета „чалга реклами“. В света има твърде много интересни реклами в областта на комуникациите, които ние ще покажем в някои от следващите коментари. Опитите за интелектуалничене в България издават селски комплекси, и в крайна сметка, се получават калпави реклами.
Няколко големи български рекламодателя могат да бъдат различени по твърде неуспешните си видеоспотове от арт гледна точка (за продажбите нямам данни, за да давам мнение).